Wednesday, March 7, 2012

Office Works

Öncelikle evet, canım hala çok sıkılıyor..Ve bugün kendimi Fırat gibi yere atıp, yerleri yalamamak için zor tuttum itiraf ediyorum:)

Bugün işyerindeki bir amcadan dökülen inciyle modaya geçiyorum. Allah ömür versin, sesi uzaktan gelsin! 

Can sıkıntısına en iyi çözümde, online window shopping! Bunu Türkçe'ye mağaza vitrini bakma olarak çevirebiliriz belki. Ben de, sadece bakmakla yetinmedim, oturdum bir klasöre güzelce kaydettim seçtiklerimi. Bazıları dikilebilir, bazıları denenip üstte görülüp beğeniye göre alınabilir, bazılarına ise acilen sahip olunmalı dedim. Sonra Ayşegül peki neler bunlar, koydun mu bloga diye sorunca, hadi dedim yeni sezona girizgah yapmış olalım.

İşte Zara İlkbahar koleksiyonundan benim seçtiklerim.

Yapılır ki bunlar kategorisi;
 

           

                  
Almadan önce denenmesi gerekenler kategorisi;


Vee şimdi de sırada alınmazsa uyku kaçırtacak olanlar:)

 


www.zara.com

Bu yaz yine can yakacak anlaşıldı...

No comments:

Post a Comment