Saturday, December 17, 2011

Yeni Yıl İçin Alternatif Hediye Seçimi


1.)Soğuktan kurumuş, pul pul dökülen dudaklar için Lush'dan Bubble Gum Lip Scrub! Tadı öyle güzel ki, dudaklar için kullanmak yerine yemek istiyor insan.


Bundan ufacık bir parça alıp dudaklarınıza uyguladıktan sonra geri kalanı yemek serbest! Lush'ın diğer ürünleri gibi bu da organik..Fiyatı 20.90TL




2.) Dinledikçe keyif almak ve kıpır kıpır bir yıl dileğiyle: Ayhan Sicimoğlu, En Estambul! Cd'nin kapağı da  masal kitaplarının kenarında hareket ettirdiğimizde değişen fotoğraflar gibi yapılmış. Çok ince ve güzel bir tasarım olmuş gerçekten.



Kendisinin ailecek hastasıyız, konserlerine hala gitmediyseniz, bir sonraki için şimdiden plan yapmaya başlayın derim.

Fiyatı:15 tl




3. ) Akıllı telefonlara inat Unicef Takvim Ajandası. D&R' dan online sipariş verebilirsiniz hem de.

Fiyatı: 18 tl



4.) Koyu renklerin arasında sıyrılmanız ve kendinizi iyi hissetmeniz için Park Bravo'dan kırmızı şapka.
Benim için annem aldı sağolsun:)


5.) Şaşkınlığına ve salak ifadelerine hasta olduğumuz sevimli Fırat'ın figürü.  Daha önce Yekta Kopan'ın odasında görmüştüm, nerede bulurum diye düşündüyseniz eğer, cevabı Buldum Buldum'da. Fiyatı: 22.90TL






6.) Duvar, masa, cep.. Boyutu ve kullanılacağı yer fark etmez ama kullanışı ve anlamı çok büyük olan Lösev Yeni Yıl Takvimleri.
Ayrıca bunu da oturduğunuz yerden sipariş etmeniz çok kolay. Gereken adreste  www.ispanak.com.tr!






  
7.) BodyShop'tan saz çubuklu oda parfümleri bence gelmiş geçmiş en başarılı ev kokusu. Hem fiyatı piyasadaki muadillerine göre oldukça düşük, hem de kalıcılığı muazzam.  Yapmanız gereken ise, 10 günde bir çubukları ters çevirmek. Yaseminlisini mutlakaya deneyin derim.


Ayrıca yedek şişeleri de bulunmakta. Yani koku bittiğinde ( ki 6 ay kullanılabileceği söyleniyor) aynısını alıp içine dökmeniz yeterli.







8.)Ve bugün keşfettiğim yeni takıntım Chambord Likörü de listenin son elemanı olsun. Türkiye'de bulmak yine imkansız. Yine kendi kendime iş çıkarttım sizin anlayacağınız.  Özellikle vodkayla birleşiminden muhteşem kokteyllerin doğduğu bu böğürtlenli likörü 2012'nin ilk mutluluk hedefi ilan ediyorum kendim için! Sırf şişesi için bile alırım sanırım:)



Şimdilik aklıma gelen hediye seçenekleri bunlar. Tabii bu listeye göz attıktan sonra güzel kampanyaları da kaçırmamak için, bazı yazarların setleri de İdefix ve D&R'da kitap kurtları için güzel bir seçim olabilir.

2 comments:

  1. tüm seçenekler çok güzel görünüyor sedacım:)

    yeşim

    ReplyDelete
  2. Beğendiğine sevindim Yeşim'cim,bu sene umarım hepsine kavuşursun diyelim o vakit:)

    ReplyDelete