Monday, December 5, 2011

Versace for H&M!





Zengin kesime hitap etmesiyle ünlü meşhur moda markası Versace , tıpkı Lanvin gibi hadi halka kitap edelim  de sevinsinler diye H&M için tasarımlar yapmış, bunu H&M kalitesi(!) ile birleştirip, 17 Kasım'da tüm dünyada satışa sunmuş. Normalde parasını Versace'ın kendi koleksiyonundan herhangi bir parça almaya yetmeyecek insanlar böylece ünlü tasarımcı Donatella'nın ekibinden çıkmış bir elbiseyle salınabilecek. Bence bu güzel bir uygulama. En  azından H&M gibi güzel tasarımları çok üst kalite kumaş ve dikiş olmadan ucuza satabilen bir mağazaya da uygun. Ama gel gelelim beni çıldırtan mesele, normal Versace ürünlerini zaten alabilecek, özellikle Hollywood güzellerinin bu koleksiyonu silip süpürmesi!


 Türkiye'de de sadece İstinye Park'ta varmış birtek. Ve dedikodu gazetisine göre de ilk 8 saat içinde tükenmiş! Ben bu olayın sıkı takipçisi olamadım ama olsam da bişey değişmezmiş diye kendimi teselli ediyorum.. Keşke sürseydi de, bende şu güzelim şeylerden nasiplenseydim.









Bunlar beni kesmedi, bir de kendi gözlerimle göreyim diyorsanız ;
http://www.hm.com/tr/versace#home sizi bekliyor..

Not: Bu ayakkabılar baharda satılmaya başlayacak sanırım, üstü meyve desenleriyle kaplı olanı için kapısında yatabilirim!

No comments:

Post a Comment