Wednesday, October 12, 2011

Sock Bun!

Stumble'ın hayatımıza kattığı internet diyarının kıyısında köşesinde kalan diğer hazinelerden birine daha denk geldiğim için ne kadar mutlu oldum anlatamam. Hayır canım, atomu falan parçalamadım, zaten zamanında yapılmış çokta enteresan olmazdı herhalde benim yeniden aynı şeyi yapmam.

Ergen bir genç kızımızın videosunda bize anlattığı olan sock bun ( Türkçe'ye çorap topuzu diye çevirebiliriz ille de gerekiyorsa!) cidden ilginç bir yöntem olmuş. Detayları zaten videoda mevcut ama, bunu geliştirip bir de saç kıvırma için kullanmış ya işte o saniyede benim gönlüme taht kurdu küçük hanım. Henüz denemedim ama kafamda bigudilerle uyuduğum gecelerin sızısı yüreğimde hala duruyorken bunun hiç kuşkusuz daha güvenli bir yöntem olduğundan benim de şüphem yok. Yalnız saçların baya bir uzun olması gerek her iki yöntem içinde. Yine de deneyip göreceğim kuşkusuz!


Not: Ankara'ya deniz geliyor, ben hala neleri konuşuyorum. Arabalar yüzecek, kıvırcık saç kimin umrunda Seda!

No comments:

Post a Comment