Wednesday, February 8, 2012

Ring Ring !


İnsan senelerce uğraşır, kendi sözlüğünü oluşturur. Önem verdiği her kavrama bir tanım bulur. "Hakikat", "mutluluk","güzellik", "onur", "itibar", "sadakat".. Hayatın her mühim dönemecinde şahsi sözlüğünü açar bakarsın. Vaktiyle yaptığın tanımları bir daha kolay kolay sorgulamazsın. Derken bir gün, işte o yabancı gelir ve kıymetli sözlüğünü alıp fırlatır.
                                                                                                                                             
                                                                                                                                             Elif Şafak- Aşk

Epeydir bekliyordu bu yazı taslaklarda. Bugün aldığım bir haberle bence artık yayınlanmalı dedim. Çanlar benim için değil ama benim için ben kadar önemli biri için çalacak inşallah.. Aşağıdaki alternatif yüzükleri stumble da amaçsızca dolaşırken görmüştüm. Özellikle bu yazı kendine hedef almış büyük bir kitle var çevremde. Yine bir amme hizmetiyle karşınızdayım sizin anlayacağınız. İster ölene dek takın, ister sıkılınca çıkarın, yüzük yüzüktür. Önemli olan onu takmanız için size uzatılan elin sahibidir. O kişi gönlünüzün de sahibiyse, hayatın hiç başlanmamış sayfalarında hikayenizin yazılmaya başlayacağı an artık gelmiştir.





No comments:

Post a Comment