Monday, February 6, 2012

Egzoz Kafasıyla Victoria's Secret İzlemek

Bugün sabah Modern Sabahlar'da Oktay (evet askerliği beraber yaptık,devrem olur) İstanbul'daki otobüslerin bundan sonra semtlere göre değişen renklerde olacağına dair bir haber okudu. Bunun üzerine Ankara'da bir zamanlar bulunan yeşil çift katlılara geldi mevzu. Bende özellikle lisedeki dershane yıllarımda bu çift katlılarda pekçok anı yaşadığımdan tam hayal dünyamın Ally'si (ally McBeal) olurken birden,Oktay otobüslerin en büyük özelliği egzozu içeriye veriyor olması gibi bir cümle kurdu. Ege de bunun üstüne, o hatta Egzoz Kafası olarak bilinirdi dedi. Egzoz kafasını duyar duymaz yeşil otobüsten Göksü'ya (hayır bu sefer ki askerlik samimiyeti değil, sadece içsel) atladım. Yeni keşfettiğim (ki benim ki Amerika'yı yeniden keşfetmek gibi) ama kaşiflerinin bir hayli olduğu eğlenceli bir hanım kızımız herşeyin kafasını çiziyor. Bunu da duysa, bir egzoz kafası patlatsa bugün dedim. Şimdi de beklemedeyim. Belki o da Modern Sabahlar dinliyordur.

Dün Öykü'den bir mail geldi. Vizontelenin şahane repliği "Şerefsizim aklıma gelmişti!" nin çoğul haliyle konulandırılmış bir mail. Eklentide de Adriana lima arz-ı endam ediyor. Efendim ben Amerika'dayken görüpte vurulduğum Victoria's Secret dükkanları için döner dönmez (korkmayın sadece 15 gün sürmüştü) bir girişimci ruhla o zamanlar E-MBA yapan arkadaşıma "Kızım biz de açalım buraya bir tane, hayatımız kurtulur" demiştim. Tabii muhabbet orda kalmıştı, zira Victoria gizemini Amerika dışına taşımıyor denmişti. 

Peki şimdi bu ne? Bu olaya şaşıran bir de sadece ben değilim. Bakınız fotoğraftaki adam.


No comments:

Post a Comment