Tuesday, April 5, 2011

İnsomniac

 © Warner Bros. Ent. All rights reserved

Az gittik uz gittik dere tepe düz gittik. Develer telllal iken, pireler berber iken, tüm dünya bir acayip hale girmişken hazır, elinden sıkı sıkı tutulan uyku da ellerimden kaymasın mı? O kadar da gönlünü çelmeye çalıştım. Gel dedim bak kuzuları dizdim çitin önüne, seni bekliyorlar atlamak için. Beneklisi var, karbeyazı var. Kıvır kıvır tüylüsü var, arada meleze kaçmış saçları fönlü olanı bile var dedim. Tek ortak noktaları kabahatleri dedim.  Ne demek istiyorsun dercesine bön bön baktı suratıma. Dedim bunca senedir bir hukukumuz var hala tanıyamadın mı beni dedim. Herkes gibi o da benle uğraşmaktansa fıyışmayı tercih etti. hal böyle olunca, arenaya ilk atlayan beyin oldu. Kendisi animaniacstaki kadar sevimli olmasa da asabiyetleri burun buruna tamamlardı yarışmayı. Sazı elinde, başladı ordan burdan akorlara basmaya. 

No comments:

Post a Comment