Tuesday, April 3, 2012

Tatil Huzuru Kapıda Mı Acaba?

Çıngır mıngır! Buyrun şöyle geçin, rahat edin..Şimdi geçenlerde Radyo ODTÜ'nün akşam programında gelen soruyla başlayan sorunumu anlatayım. Soru şu ; "Ölmeden önce mutlaka yapmanız gereken şey nedir?" Herkesin bu soruya bir cevabı vardı. Kimisi eşiyle aydan dünyayı seyretmek istiyordu, kimi en derin yarığa serbest düşüş denen bir yöntemle dalmak istiyordu, kiminin daha olmayan eşiyle ilgili hayalleri vardı. Bense ölmeden şunu da yapsam diyebileceğim birşeyi bulamamanın verdiği sinir bozukluğuyla haftalardır bu soruya takığım sanırım. Cevabını bir türlü bulamadım. 
En yakını, ölmeden mutlaka İrlanda, İskoçya ve İngiltere'yi görmek istediğimi biliyorum ama bunlar yeterli mi? Bugün birşeyi daha fark ettim. Beyaz kumlarla kaplı bir kumsalda, rengi turkuazdan laciverte kademeli olarak değişen bir denizde ya da okyanusun kıyısında uzanıp tatil yapmadan ölmek istemiyorum ben de! Sonunda rahatladım sanırım. Kararımı vermiş olduğu mutluluğu da bu güzel fotoğraflarla süsledim. Bu arada bunun için çok uzaklara gitmeme gerek olmadığını öğrenmem de beni ayrıca sevindirdi. Türkiye'de Kaputaş Plajı'da tıpkı bahsettiğim gibi bir yermiş. Ben tabii ömrü boyunca Türkiye'de yaşamış ama ülkenin güney ve batı kıyısından topu topu 5 şehir görmüş biri olarak, bu tecrübeyi henüz yaşamadım ne yazık ki. Umarım tez zamanda bu rüyama kavuşurum!


Bunlar da bonus tatil kareleri!




No comments:

Post a Comment